با حمایت و پیگیری های سازمان منطقه آزاد قشم انجام می شود

توزیع 1500 کیلو گوشت بین نیازمندان جزایر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63377
ساعت 08:29 شنبه 9 بهمن 1400
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد قشم از توزیع 1500 کیلو گوشت گوسفندی به ارزش دو میلیارد و 500 ریال بین نیازمندان جزایر قشم، لارک وهنگام در قالب طرح قربانی اول ماه به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) با حمایت و پیگیری های سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

 گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام محمد طاهری فرد گفت: این طرح  در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با هدف دستگیری از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا که در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد قشم قرار دارد، اجرا می شود.
وی اجرای طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان را نیز در این راستا ارزیابی کرد و افزود: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، سازمان منطقه ازاد قشم، معاونت محرومیت زدایی دفتر امام جمعه و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا با حمایت و پیگیری های سازمان منطقه ازاد قشم اجرایی شده است.
حجت الاسلام طاهری فرد با بیان اینکه در قالب این طرح تاکنون طی پنج مرحله گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شده است، تصریح کرد: طی هر مرحله بین500 تا1000 بسته گوشت قربانی که وزن هر بسته یک و نیم کیلوگرم است در بین  اقشار نیازمند توزیع شده است.
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه برنامه های حمایتی کانون های مساجد از نیازمندان تا پایان شکست قطعی کرونا ویروس ادامه دارد، گفت:  فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تاکنون با مشارکت خیرین در محلات بسته های معیشتی، غذای گرم و بهداشتی را در بین نیازمندان محله توزیع می کنند تا زمینه کاهش آلام این عزیزان فراهم شود.
به گفته وی کانون های فرهنگی هنری مساجد که بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله را تهیه کرده اند در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول دو سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در شرایط سخت کرونایی به خوبی ایفا کرده اند و با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.
حجت الاسلام طاهری فرد از همه نیکوکاران دعوت کرد تا با مشارکت در این پویش ملی نسبت به حمایت از خانواده های نیازمند اقدام کنند 
گفتنی است در منطقه آزاد قشم افزون بر 19کانون فرهنگی هنری مساجد با بیش از 2300نفر عضو فعالیت می کنند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو