برای رشد و توسعه کشور زنان می بایست به جایگاه و منزلت خود دست یابند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63365
ساعت 08:34 شنبه 9 بهمن 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند توانمندسازی زنان را یکی از اهداف مهم توسعه کشور دانست و گفت: برای رشد و توسعه کشور می بایست زنان که نیمی از ظرفیت جامعه هستند؛ به جایگاه و منزلت خود دست یابند.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان در مراسم تکریم از زنان شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند که به مناسبت روز زن و مادر برگزار شد؛ ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) این بانوی گرانقدر را سیده زنان دو عالم دانست و اظهار داشت: امیدوارم الگوی زندگی همه شما بانوان در زندگی، کار و مسائل شخصی سیره حضرت فاطمه زهرا(س) باشد.

طمیمیان با تأکید براینکه یکی از راه های توسعه کشور دادن جایگاه و منزلت واقعی زنان به آنها است؛ تصریح کرد: اگر از این ظرفیت استفاده نشود و جایگاه زنان به آنها داده نشود؛ بخشی از جامعه دچار تزلزل می شود؛ در همین راستا برای رشد و توسعه کشور می بایست زنان که نیمی از ظرفیت جامعه هستند به جایگاه و منزلت واقعی خود دست یابند.

وی افزود: زنان در ادوار مختلف از شروع انقلاب اسلامی تا به امروز نقش بی بدیل خود را در بحران ها و مقاطع مختلف نشان دادند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن در روزگار سازندگی و مقاطع زمانی مختلفی که جامعه ما نیاز به این داشت که افراد نقش خودشان را نشان دهند؛ بانوان به خوبی درخشیدند و اثر خود را در جامعه بر جای گذاشتند.

شناسه خبری: 63365

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو