برگزاری برنامه پارو زنی ذخیره گاه زیست کره حرا با پدل برد با شعار«گردشگری حرا بدون آلودگی هوا» در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63359
ساعت 10:13 چهارشنبه 6 بهمن 1400
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری برنامه پارو زنی ذخیره گاه زیست کره حرا با پدل برد با شعار «گردشگری حرا بدون آلودگی هوا» به مناسبت روز ملی هوای پاک در محل اسکله روستای دهخدا جزیره قشم توسط کمیته ورزش های موج سواری منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی هدف از اجرای این برنامه را حفاظت از محیط زیست و توسعه گردشگری پایدار در جزیره قشم خواند و گفت: در این برنامه  بیش از 30 ورزشکار پدل برد سوار دوست دار محیط زیست و طبیعت، مسیر گردشگری اسکله دهخدا را با پدل برد پیمایش کرده و در بخشی از حاشیه خوریات این اسکله افزون بر 50 اصله نهال حرا کاشتند.
موسوی پاکسازی محوطه اسکله دهخدا توسط شرکت کنندگان در این رویداد ورزشی ـ زیست محیطی را از دیگر بخش های این برنامه اعلام کرد و افزود: مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اجرای مداوم این نوع برنامه ها و برنامه های مشابه را در راستای تاثیر مثبت ورزش بر حفظ محیط زیست در دستور کار خود قرار داده است.
گفتنی است؛ برنامه پارو زنی ذخیره گاه زیست کره حرا با پدل برد در محل اسکله روستای دهخدا با حضور مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولین انجمن ورزش های موج سواری کشور روز یکشنبه سوم  بهمن ماه 1400 به میزبانی موسسه فرهنگی و ورزشی آبهای آرام کلودنگ برگزار شد.
ورزش پدل برد از جمله ورزش های محیط زیست دوستانه و از عوامل تاثیرگذار در گردشگری پایدار همراه با حفظ محیط زیست و طبیعت است و کمیته ورزش های موج سواری منطقه آزاد قشم همانند انجمن ورزش های موج سواری کشور همیشه حفاظت از محیط زیست و گردشگری پایدار را در برنامه های خود قرار داده  و برنامه های مشترک ورزشی و محیط زیستی را با همکاری و مشارکت مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم  برگزار می کند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو