مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار:

لازمه غلبه بر دشمن ادامه دادن مکتب شهید سلیمانی است/ حاج قاسم با روحیه خود پایه های انقلاب و اسلام را مستحکم کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63215
ساعت 17:06 دوشنبه 13 دی 1400
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مسیر سردار سلیمانی در طی 40 سال گذشته آزموده شده، پس امروز به عنوان یک اندیشه و مکتب برای جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی به ارمغان گذاشته شده است.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی افزود: سردار سلیمانی به دلیل باور و اعتقادی که نسبت به مسائل انسانی داشت و مسیری که تعریف کرده بود نوع رفتار، روش و منش هم در جریانات سیاسی هم در گروه‌های مختلف در مذاهب و حتی امروز در ادیان مختلف به عنوان یک مکتب پذیرفته است.
 
کردی افزود: حاج قاسم بنیان و ریشه های اصیل اعتقادی داشت و بر اصول خود ایستادگی می کرد، رفتار، روش و منش برآمده از یک ایدئولوژی همراه با تفکر و مکتب امام خمینی(ع) و انقلاب بود، ایشان مصداق واقعی پاسداری از افکار و اندیشه‌های ناب انقلابی بود و زمانی که به شهادت رسید در دنیا بیشتر شناخته شد.
 
وی با اشاره به مکتب جهانی سردار سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی شخصیتی برای نظام انقلاب و مظلومیتی که به تظلم خواهی رفته بود ایشان را می شناختند، پس از شهادت تمام دنیا به مکتب سلیمانی توجه کرد و نگرانی که استکبار همچنان از ایشان دارد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه شهید سلیمانی در قالب یک مکتب، روش و منش زنده است افزود: ترویج مکتب سلیمانی باعث نگرانی جدی غرب و استکبار شده است که در آینده این مکتب با سلیمانی هایی که همین الان هم اتفاق افتاده وارد جامعه خواهد شد.
 
کردی تصریح کرد: دنیا نخواهد توانست از ناآگاهی مردم و ضعف‌های اجباریه بخشی از مردم در مناطق مختلف دنیا این گونه افکار را استثمار کنند و یک نگرانی جدی را برای غرب دارد و آثار و روش و منش ها رفتارهایی که از سردار سلیمانی بعد از شهادت منتشر شد جهانیان شناختند و همه انگشت ملامت به سمت عوامل این جنایت تاریخی بردند و قطعاً آثار منفی این اقدام همچنان برای بانیان این جنایت تاریخی و غرب جاری خواهد بود.
 
وی افزود: به دلیل ناب بودن و اصالت و روش سردار سلیمانی حتی اگر می خواهیم مسیر مشخصی حتی برای زندگی فردی و برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب در دستور کار داشته باشیم راهی جز مسیر سردارسلیمانی نیست.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: مسیر سردار سلیمانی در طی 40 سال گذشته آزموده شده ترسیم کرده پرورش و آموزش داده و نتیجه پس داده شده؛ پس امروز به عنوان یک اندیشه و مکتب برای جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی به ارمغان گذاشته شده است.
 
کردی همچنین گفت: همه افرادی که دل در گرو توسعه ایران اسلامی، ترویج انقلاب و پایداری جمهوری اسلامی دارند اندیشه سردار سلیمانی را به عنوان یک مکتب و روش و قاعده مسیر روشن و شفاف بپذیرند و باور کنند و سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی افزود: ویژگی بارزی که سردار سلیمانی را متفاوت می‌کند برآمده از اعتقاد باور و اصالت و تفکری که پایداری کرد و ایستاد و از مرزهای شرق تا غرب ایران و از سرزمین‌های اطراف ایران که همیشه مورد ظلم و ستم واقع شده به عنوان یک یاور در کنارشان بود آنچه را که آرزویشان بود بر پایه مکتب و باورشان حاصل شد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: مرور زندگی سردار سلیمانی به دلیل اینکه یک مسیر آزموده و تجربه شده است می‌تواند به عنوان یک مدل و نظریه در جبهه مقاومت و انقلاب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
 
کردی در پایان گفت: این روزها با پرداختن به ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی روایت هایی که گاهی افراد و تجارب خود منعکس می‌کند یک زیست انسانی بر پایه اصول انقلابی برآمده از اندیشه نظام اسلامی بود و این ثروت و اندوخته ارزشمندی است برای نظام انقلاب و همه کسانی که قصد بودن در مدار نظام و انقلاب را دارند.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟