موضوع واگذاری آزمایشگاه غدا و دارو به هیچ نهادی تا کنون مطرح نشده است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63210
ساعت 15:49 دوشنبه 13 دی 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در برنامه بازتاب صداو سیمای مرکز آبادان، گفت: اصلا موضوع واگذاری آزمایشگاه غدا و دارو به هیچ نهادی تا کنون مطرح نشده و فعالیت آن طبق روال گذشته، همچنان ادامه دارد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان با تأکید براینکه اگر اتفاقی هم رخ داده در راستای توسعه و تکمیل این آزمایشگاه بوده، اظهار داشت: آزمایشگاه غدا و دارو متعلق به سازمان منطقه آزاد اروند است و تنها بر اساس یک تفاهم نامه 3ساله تا تاریخ 1400/11/8 در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

طمیمیان تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند، سود به دست آمده بابت درآمد زایی از آزمایشگاه غذا و دارو را هزینه خدمات دهی به مردم برای دیگر مشکلات منطقه، نظیر عمرانی و … می کند.

وی ضمن اشاره به این مهم که حاکمیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بحث نظارتی به قوت خود باقی است، گفت: 3اتاق تحویل داده شده به دانشگاه تربیت مدرس توسط سازمان منطقه آزاد اروند نیز صرفا جهت امور اداری و موقتی بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: پرسنل آزمایشگاه غذا و دارو تحت هر شرایطی چون با تخصص و ضوابط مشخص استخدام شده اند به کار خود ادامه خواهند داد و بابت امنیت شغلی خود هیچ نگرانی نداشته باشند؛ کاربری این ملک آزمایشگاه باقی خواهد ماند.

طمیمیان حضور دانشگاه تربیت مدرس را بر اساس توسعه منطقه و اقتصاد آموزش عالی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: طی بازدید های انجام شده، احتمالا بخشی از فضای آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی به دانشگاه تربیت مدرس اختصاص داده خواهد شد.
وی، اظهار داشت: برای ادامه و یا عدم همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آبادان و یا تغییر تفاهمنامه نیز قطعا جلساتی پیش از پایان تاریخ خاتمه تفاهم نامه موجود، خواهیم داشت.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو