حاج قاسم سلیمانی مصداق عینی «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» بود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63205
ساعت 11:57 دوشنبه 13 دی 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم دومین سالگرد شهادت سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، گفت: حاج قاسم سلیمانی مصداق عینی «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» بود.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: این سردار عزیز هر کجا که نیاز به دفاع و حضور در میدان بود؛ با تمام وجود، شجاعت و مقاومت روبه روی دشمن می ایستاد.

طمیمیان، استکبار ستیزی را بخشی از شخصیت شهید سلیمانی دانست و افزود: هر کجا که نیاز بود این انسان بزرگ به محرومین کمک کند؛ همیشه در صف اول حضور داشت که نمونه بارزی ازعطوفت و مهربانی ایشان را در سیل خوزستان مشاهده کردیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه خاطرنشان کرد: تمام این گفته ها تنها گوشه کوچکی از زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی برای ایران و نظام جمهوری اسلامی است، امیدوارم در ترویج مکتب حاج قاسم که مکتب فراگیری است و تمام اقشار جامعه می توانند برای راه و روش زندگی شان از آن استفاده کنند، موفق باشیم.

در ادامه این مراسم خاطره گویی رزمندگان اسلام از همرزمی با شهید سلیمانی، مداحی، نمایش و … از جمله بخش های این رویداد فرهنگی، اجتماعی بود که برای حضاربه اجرا درآمد.

شناسه خبری: 63205

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو