سومین میز خدمت در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63161
ساعت 08:30 سه شنبه 7 دی 1400
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در سومین دیدار مردمی با معاونین این سازمان،گفت: با توجه به مراجعات متعدد شهروندان به سازمان منطقه آزاد اروند و مطرح کردن مشکلات، مدیریت جدید این سازمان تصمیم به راه اندازی دیدارهای مردمی( میز خدمت) گرفت.

به گزارش فرینا، علی خانی تصریح کرد: مدیرعامل این اقدام را در راستای ایجاد ارتباط مستقیم با مردم و آشنایی و مواجه شدن با مشکلات آنها از نزدیک، انجام داد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه افزود: با این روش مدیرعامل و معاونین فی المجلس می توانند در خصوص مشکلات شهروندان، تصمیم گیری کنند.

وی در توضیح برگزاری سومین میز خدمت، خاطرنشان کرد: بیشتر مطالبه مراجعان در حوزه اشتغال و مشکلات زیرساختی منطقه بود که معاونین این سازمان حسب ظرفیت هایی که وجود دارد سعی کردند مشکلات را بررسی و مرتفع کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: امیدوار هستم با رویه ای که سازمان در پیش گرفته مشکلات را بهتر از گذشته بررسی و به نتیجه برسانیم.

شناسه خبری: 63161

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري