انجام نخستین پرواز مسافری از فرودگاه بین المللی آبادان به مقصد کویت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63145
ساعت 13:03 يکشنبه 5 دی 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برقراری نخستین پرواز مسافری و سیزدهمین پرواز کارگو از فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان به مقصد کویت و برعکس، خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان ضمن اشاره به اینکه طی ماه های گذشته با حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی (شرکت آکو اسپرلوس خان اروند) ابتدا پروازهای «کارگو» در دستور کار قرار گرفت؛ افزود: طی ماه های گذشته تلاش بسیاری صورت گرفت تا برگ سبز برای منطقه آزاد اروند رقم بخورد و سرانجام این مهم به ثمر رسید و چندین پرواز به صورت باری« کارگو»، انجام شد.

طمیمیان با تأکید بر ظرفیت بالای فرودگاه آبادان جهت برقراری پروازهای متعدد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای فرودگاه بین المللی آیت اله جمی؛ باعث تأسف بود که تا کنون پروازهای خارجی آنگونه که می بایست از این فرودگاه انجام نگرفته بود؛ از همین روی تلاش شد تا با گرفتن تأیدیه پروازهای مسافری از ایرلاین بین المللی کشور؛ هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) پرواز آبادان به کویت و برعکس به خطوط هوایی آبادان افزوده شود.

وی، سعی و کوشش مسئولین فرودگاه آبادان و مسئولین ایران ایر در دریافت کارت سبز جهت تحقق این پرواز را قابل ملاحظه دانست و اذعان داشت: برای هرچه بهتر شدن تعامل با ایرلاین مذکور؛ تلاش شد روزهایی که پرواز مسافری برقرار است کارگو را علاوه بر روزهای دیگر با آن نیز ادغام کنیم.

شرکت فرودگاه های کشور، سازمان منطقه آزاد اروند، سپاه، ناجا و… از جمله دستگاه هایی بودند که طی ماه های اخیر تلاش بسیاری جهت برقراری این پرواز از خود نشان دادند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو