مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دومین دیدار مردمی (میز خدمت) مدیرعامل این سازمان با هدف رسیدگی به درخواست ها و پیشنهادات شهروندان به شکل رو در رو، خبر داد.
به گزارش فرینا؛ حیدر جعفردریس ضمن بیان این خبر، افزود: این نشست ها در راستای تکریم مردم شریف منطقه و مسئولیت های اجتماعی این سازمان با رویکرد گفتمان چهره به چهره برای دومین هفته متوالی در محل سالن همایش های این سازمان برگزار، شد.
جعفردریس با اشاره به اینکه مدت زمان این نشست بیش از 4 ساعت به طول انجامید،تصریح کرد: همچون هفته گذشته علاوه بر حضور مدیرعامل سازمان؛ معاونین و مشاور عالی سازمان منطقه آزاد اروند با شنیدن دغدغه های شهروندان تلاش دارند تا هرچه سریع تر طبق قانون درخواست های به حق آنها که بیش تر در حوزه های امورشهری، اشتغال، ساخت و سازها، زیرساخت ها و … است را پس از بررسی، حل و فصل نمایند.
گفتنی است؛ نشست های مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تحت عنوان میز خدمت؛ هر دوشنبه از ساعت 3 بعدازظهر تا اذان مغرب برقرار خواهد بود.