بررسی طرح کارگاه های قابل واگذاری به بخش خصوصی در نشست شورای مدیریت فنی و حرفه ای آبادان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63116
ساعت 10:29 سه شنبه 30 آذر 1400
مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از بررسی طرح کارگاه های آموزشی قابل واگذاری به بخش خصوصی در نشست شورای مدیریت فنی و حرفه ای آبادان، خبر داد.

به گزارش فرینا، علی الیاسی در حاشیه برگزاری جلسه شورای مدیریت فنی و حرفه ای آبادان که پیش از ظهر امروزبا حضور نمایندگانی از فرمانداری، بنیاد برکت، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و دیگر ارگان ها تشکیل شد، افزود: در این نشست تلاش شد تا طرح کارگاه های مراکز قابل واگذاری به بخش خصوصی، مورد بررسی قرار گیرد.

وی کیفیت خدمات آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای در تطابق با تقاضای بازار کار را از دیگر موضوعات مطرح شده عنوان کرد و گفت: نماینده بنیاد برکت در یک پیشنهاد سازنده جهت بهره مندی و شناسایی دوره های جدید متناسب با مزیت آب شور؛ نظیر پرورش بعضی از گیاهان منطبق با این نوع از آب، به ارائه طرح و راه کار پرداخت.

الیاسی با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی حاضر در این نشست از هرچه بهتر برگزاری و شناسایی دوره های جدید و متناسب با نیاز منطقه، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز درخواست بررگزاری دوره های صنعتی در منطقه را ارائه داد که قرار بر این شد طی یک تعامل با فنی و حرفه ای؛ ارائه مدرک معتبر و انتخاب مربی را این مرکز برعهده گیرد.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: پس از گفتمان و نیاز سنجی، بنیاد برکت خواهان همکاری سازمان منطقه آزاد اروند جهت تأمین هزینه مربیان برگزاری دوره های تخصصی آموزشی روستاییان منطقه، شد.
امور قابل واگذاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای، راه اندازی دپارتمان های کارآفرین و کسب و کار، ایجاد کارگاه های آموزشی بخش کشاورزی و صنایع دستی و ایجاد بروز رسانی سند توسعه اشتغال شهرستان از دیگر موارد در این نشست بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

شناسه خبری: 63116

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو