با حضور مشاور رئیس جمهور صورت گرفت:

بهره برداری از مدرسه 8 کلاسه احداثی سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای قیرکندی پلدشت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63111
ساعت 16:13 دوشنبه 29 آذر 1400
همزمان با سومین روز از سفر «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ماکو،‌ مدرسه 8 کلاسه احداثی سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای قیرکندی شهرستان پلدشت به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، این مدرسه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با توجه به اهمیت موضوع آموزش و پرورش برای مجموعه منطقه و خدمات رسانی به روستاهای محروم منطقه و به پاس قدردانی از زحمات معلمین آغاز این پروژه در هفته معلم سال 99 انجام گرفت و امروز به بهره برداری رسید.

مدرسه 8 کلاسه پیام در روستای قیرکندی در زمینی به مساحت 2400 متر مربع و در سه طبقه هر طبقه 370 متر مربع با اعتبار 61 میلیارد ریال با حضور مشاور رئیس جمهور،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده مردم ماکو،‌ چالدران، شوط و پلدشت،‌ امام جمعه پلدشت و جمعی از مسئولین منطقه افتتاح شد.

سازمان منطقه آزاد در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی و حل مشکلات فضای آموزشی در منطقه، در شهر یولاگلدی، روستاهای آداغان و قیرکندی اقدام به احداث مدارس 10، 9 و 8 کلاسه کرده است.

گفتني است؛ دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ویژه اقتصادی روز شنبه (27آذرماه) به منظور بازدید از طرح های عمرانی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو به این منطقه سفر كرد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو