افتتاح جشنواره صنایع دستی و هنری در بازار سنتی« فیدوس»

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63084
ساعت 11:31 شنبه 27 آذر 1400
اولین جشنواره انجمن صنایع دستی و هنری با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و حمایت هلدینگ« عبدالباقی»، شامگاه گذشته در بازار سنتی« فیدوس» افتتاح شد.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان ضمن حضور در این مراسم، گفت: این جشنواره با همراهی 100 هنرمند در رشته های مختلف و با هدف حمایت و معرفی صنایع دستی و هنری منطقه در راستای رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی با کمک بخش خصوصی در بازار سنتی «فیدوس»؛ به مدت 7 روز برقرار است.

قدرت اله طمیمیان با اشاره به اینکه رشد صنایع و هنرهای دستی یکی از افتخارات منطقه محسوب می شود، تصریح کرد: توسعه صنایع دستی علاوه بر ارزش معنوی و پشتوانه فرهنگی برای بوم منطقه؛ نقش بسیار مهم و اثر گذاری در توسعه و اقتصاد گردشگری دارد که سبب می شود بخش دولتی و خصوصی با حمایت از این هنرمندان در راستای افزایش اشتغال و میزان درآمد آنها؛ نقش و مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند.

طمیمیان، اظهار داشت: تأثیر توجه به صنایع دستی در رونق مشاغل خانگی و ایجاد کارگاه هایی که مولد اشتغال می شوند نیز بسیار نکته قابل اهمیتی است که می بایست همه مسئولین ذیربط به آن توجه ویژه داشته باشند.

نمایشگاه صنایع دستی و هنری منطقه آزاد اروند؛ از 25 آذر لغایت یکم دی ماه از ساعت 17 الی 22 در بازار سنتی« فیدوس» واقع در محل آبادان ـ انتهای لین یک برای بازدید علاقه مندان، برپا است.

شناسه خبری: 63084

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو