سازمان منطقه آزاد اروند مطالبه گر خواسته های مردم می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/63056
ساعت 08:56 چهارشنبه 24 آذر 1400
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در اولین نشست میز خدمت و ارتباط مردمی، گفت: با توجه به ساختار حاکمیتی سازمان منطقه آزاد اروند می توانیم مطالبه گر خواسته های برحق مردم از دستگاه های اجرایی منطقه باشیم.

به گزارش فرینا؛ محمد دلفی با بیان اینکه این نشست به سفارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و به منظور آشنایی با درخواست ها و مشکلات مردم طراحی و برگزار گردید، افزود: در این نشست تلاش شد تا در یک محیط آرام مردم بتوانند خواسته هایشان را رو درو بیان کنند.

دلفی اظهار داشت: از این پس جلسات میز خدمت به شکل مستمر برگزار می شود و خواسته های مردم در چارچوب قانون پیگیری و نتایج آن به سمع و نظر شهروندان منطقه خواهد رسید.

وی ایجاد اشتغال را بیشترین درخواست عنوان شده از سوی مردم در این نشست عنوان کرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر معضل بیکاری و خواست به حق شهروندان در ایجاد اشتغال؛ بیشترین مطالبه مردم پیگیری های مربوط به دستگاه های اجرایی است که با توجه به ساختار حاکمیتی سازمان منطقه آزاد اروند می توانیم مطالبه گر خواسته های برحق مردم از دستگاه های اجرایی منطقه باشیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه تصریح کرد: قطعا به نیابت از مردم و با توجه به اختیاراتی که قانون به این سازمان داده؛ پیگیر امور خواهیم شد و اگر موضوع به سازمان های ذیربط مربوط باشد به آنها ارجاع می دهیم.

شناسه خبری: 63056

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري