شناسایی سرمایه‌گذاری‌های نوین در حوزه‌های مختلف فناوری توسط منطقه ویژه اقتصادی سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62986
ساعت 10:47 يکشنبه 14 آذر 1400
 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از بررسی و شناسایی سرمایه‌گذاری‌های نوین در حوزه‌های مختلف فناوری در نمایشگاه بین‌المللی «بورس، بانک، بیمه‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری» کیش خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا کلائی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: در این رویداد که از هشتم تا یازدهم آذر ماه جاری در جزیره کیش درحال برگزاری است، بیش از 200 شرکت داخلی شرکت کردند.
کلائی ادامه داد: بررسی چالش‌های امور بیمه‌ای مربوط به سرمایه‌گذاران منطقه، مذاکره با شرکت‌های بیمه‌ای و همچنین معرفی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش، از جمله اهداف حضور منطقه در این رویداد به‌شمار می‌رود.

معرفی پتانسیل‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزود: با توجه به این‌که پس از شیوع ویروس کرونا، این رویداد بزرگ‌ترین نمایشگاه در زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سازمان‌ها و مشاغل متعدد محسوب می‌شود، بهترین فرصت برای معرفی پتانسیل‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در زمینه‌های مختلف اعم از ریلی، جاده‌ای و هوایی است.
کلائی درباره فعالیت‌های این منطقه در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و سرمایه تصریح کرد: از آنجا که منطقه ویژه اقتصادی سرخس بستر مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فارهم کرده، ضمن معرفی امکانات و پتانسیل‌های خود، حضور فعالی در نشست‌های تخصصی که در حوزه سرمایه‌گذاری برگزار می‌شده، داشته است.

تبادل تجربیات با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

وی با اشاره به حضور شرکت‌های معتبر بین‌المللی و سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این امر فرصت خوبی برای تبادل تجربیات ارزشمند این شرکت‌ها با مناطق ویژه اقتصادی و آزاد ایجاد می‌کند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرخس در این نمایشگاه به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری به‌ویژه حوزه لجستیک، ریلی و همچنین در حوزه واحدهای تولیدی و فرآوری انواع کالاها است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو