معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

معلولین باید به جایگاه واقعی خود در جامعه برسند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62984
ساعت 08:48 يکشنبه 14 آذر 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین و با هنرمندی گروه های هنری معلولین و هنرمندان بومی منطقه برگزار شد، گفت: می بایست جایگاه و حقوق واقعی معلولین در جامعه را به آنها بدهیم.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان در این مراسم که با حضور مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران مراکز توانبخشی، مسئولین انجمن های معلولین، نماینده بهزیستی خرمشهر و جمع کثیری از معلولین در سالن همایش های این سازمان برگزار گردید، معلولین را بخش مهمی از جامعه دانست که باید با دیگر اقشار برابر باشند؛ اظهار داشت : می بایست جایگاه واقعی معلولین در جامعه را به آنها بدهیم و شرایط استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های این عزیزان را بوجود آوریم.

طمیمیان تصریح کرد: هر کس بنا به وظیفه ای که در جامعه، سازمان و یا دستگاهی که در آن کار می کند دارد، باید در راستای خدمت به معلولین گام برداشته و همه کمک کنیم تا این عزیزان بهتر دیده شوند و بتوانند در زمینه های گوناگون به زندگی خود ادامه دهند.

وی با تشکر از حضور فعال معلولین در جامعه علیرغم مشکلات گوناگون گفت: شما در انجام فعالیت هایتان ذاتا مشکلی ندارید؛ این ما هستیم که می بایست مسیر حضور شما را هموار کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مدیران مراکز توانبخشی، روسای انجمن های معلولین و فعالان اجتماعی این حوزه خاطرنشان کرد: بنده، همکارانم و سایر کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند الزام دارند که آن وظایفی که در قانون اساسی کشور و سایر قوانین مشخص شده، به نحو احسن انجام دهیم اما برای هر الزامی یکسری ملزومات نیز وجود دارد که همان سازو کاری است که سازمان و یا ارگان های مربوطه در اختیارمان قرار می دهد.

طمیمیان افزود: ما تلاش کرده ایم که آنجایی که یار نبوده ایم، باری هم برای شما نباشیم و بر اساس وظیفه تمام تلاشمان را کرده ایم که در خدمت جامعه معلولین منطقه باشیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو