افتتاح جشنواره صنایع دستی و هنری در خرمشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62958
ساعت 10:01 شنبه 13 آذر 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از افتتاح جشنواره صنایع دستی و هنری با هدف توانمند سازی هنرمندان در خرمشهر خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه این جشنواره شامگاه روز گذشته با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، شهرداری و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر بر روی عرشه کشتی عقاب برگزار شد، اظهار داشت: با برپایی جشنواره، انواع صنایع دستی از سوی هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی و هنری منطقه به معرض نمایش و فروش گذاشته‌ شده است.

طمیمیان تصریح کرد: طی دو سال اخیر به دلیل گسترش ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن بر کسب و کارها؛ خصوصا مشاغل فرهنگی و هنری متاسفانه این قشر دچار آسیب های بسیاری شدند که امروز تلاش داریم با برپایی چنین نمایشگاه هایی دوباره رونق را در بازار هنر ایجاد کنیم.

وی در خصوص مدت زمان برگزاری این جشنواره گفت: از تاریخ دهم تا پانزدهم آذر ماه هر روز از ساعت 4:30 بعدازظهر تا 10 شب و در محل عرشه کشتی عقاب و فضای بیرونی آن؛ 10 غرفه دیدنی برای بازدید علاقه مندان دایر است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند هم‌افزایی هرچه بیشتر بین صنعت گردشگری و صنایع دستی را یک اتفاق مهم در رشد اقتصادی منطقه ارزیابی کرد و اذعان داشت: بی تردید صنایع دستی به دلیل بازدهی سریع، نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت؛ از همین روی برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند با سرمایه گذاری اندک کمک بسیاری به توسعه اقتصادی، ایجاد شغل و بهره وری بالا داشته باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو