کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی در منطقه آزاد اروند برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62942
ساعت 12:01 سه شنبه 9 آذر 1400
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهدای اروند، از برگزاری کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت سبک زندگی و تربیت کودکان با حضور حجت الاسلام و المسلمین« حسین طرفی»، خبر داد.

به گزارش فرینا، سردار عبدارضا قاسمی زاده ضمن تأکید براهمیت احکام و قوانین اسلام و عمل به آن در همه عرصه های زندگی، خاطرنشان کرد: در این کارگاه که به مناسبت هفته بسیج و در راستای تحکیم خانواده برگزار گردید، نیازها و خصلت های مشترک کودکان زیر 7سال و بالاتر مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

سردار قاسمی زاده افزود: پس از شناسایی نیازهای کودکان، یک به یک آنها مورد بررسی قرار گرفت و رفتار والدین در برخورد با این نیازها مشخص شد.

وی ادامه داد: همچنین از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه تخصصی نحوه برخورد و توجه به کودکان این مقاطع سنی در خانواده هایی که هر دو کودک در دو رده سنی را در خانه دارند تا جایی که روحیه آنها آسیب نبیند و کرامت شان حفظ شود، بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهدای اروند با بیان اینکه اهمیت به سبک زندگی ایرانی اسلامی بنیان خانواده را مستحکم تر می کند، تصریح کرد: قطعا ارتباط صمیمی و دوستانه در میان اعضای خانواده و مشارکت فرزندان در برخی از مسائل خانوادگی و بها دادن به نظرات و پیشنهادات آنها، کانون خانواده را منسجم تر و گرم تر خواهد کرد.

شناسه خبری: 62942

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو