با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته بسیج انجام می شود؛

افتتاح پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی در سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62856
ساعت 08:50 دوشنبه 1 آذر 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی با حضور افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مقامات و مسئولان شهرستان قشم به مناسبت هفته بسیج در محل ساختمان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی زارعی این پایگاه را زیرمجموعه پایگاه بسیج ادارات جزیره قشم اعلام کرد و گفت: در آیین افتتاح این پایگاه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و سرهنگ حجت امیری‌کیاء فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز حضور خواهند داشت.
زارعی همچنین از برگزاری همایش «بسیج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بعد از افتتاح پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: در این همایش که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با حضور شخصیت های فوق الذکر برگزار می شود سخنرانان درخصوص مضامین و مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب سخنرانی خواهند کرد.     
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه ازاد قشم برنامه های هنری فرهنگی از قبیل شعرخوانی، سرودخوانی و دکلمه با مضمون اسلامی ـ انقلابی توسط بسیجیان قشم نیز در این همایش به اجرا در می آید.
گفتنی است؛ برنامه های بزرگداشت هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهای جزیره قشم نیز برگزار می شود.

شناسه خبری: 62856

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو