سامانه جامع مدیریت برنامه های سازمان های مردم نهاد در منطقه آزاد اروند رونمایی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62842
ساعت 08:44 دوشنبه 1 آذر 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: سامانه جامع مدیریت سازمان های مردم نهاد، موسسات خیریه و هیأت های ورزشی در سازمان منطقه آزاد اروند، رونمایی و آماده فعالیت شد.

 به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان در حاشیه رونمایی از سامانه جامع مدیریت موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد اروند که با حضور روسای موسسات خیریه و مدیران سمن های منطقه برگزار شد، افزود: این سامانه با همت مدیریت توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان تهیه و با ثبت اولین موسسه در سامانه، رسما شروع به فعالیت و عضو گیری نمود.

وی در توضیح فعالیت سامانه مذکور، اظهار داشت: موسسات خیریه، سمن ها و هیأت های ورزشی منطقه ضمن معرفی خود می توانند به یکدیگر متصل شده، اقدامات و فعالیت های انجام شده را به اشتراک بگذارند و از قابلیت های مفید این سامانه استفاده نمایند.

طمیمیان با تأکید براینکه این سامانه سبب سرعت بخشیدن به پیشرفت و توسعه فعالیت های اجتماعی منطقه می شود، تصریح کرد: جامعه هدف می توانند از طریق این سامانه و در فضای مجازی جذب خَیر، حامی و عضو گیری نمایند؛ همچنین نفرات تحت پوشش موسسات خیریه دارای پرونده الکترونیکی شده و ساماندهی میشوند .

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد، موسسات خیریه و هیأت های ورزشی نقش بسیار مهمی به عنوان واسطه بین افراد، قوای حاکم و جامعه ایفا می کنند؛ به همین دلیل مکانیزه کردن آن و اجرای این پروژه در راستای اجرایی شدن اهداف منطقه آزاد اروند در بخش سازمان های مردم نهاد به شمار می رود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو