با هدف برنامه ریزی دقیق برای ارتقاء سطح خدمات به گردشگران برگزارشد؛

نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری جزیره قشم برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62764
ساعت 10:35 چهارشنبه 19 آبان 1400
سومین نشست هم اندیشی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با جمعی از فعالان گردشگری جزیره قشم با هدف برنامه ریزی دقیق برای ارتقا سطح خدمات به گردشگران با توجه به افزایش سفرها به این جزیره همزمان با گسترش واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری فکر اقتصادی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست که بررسی مسائل هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی، اسکله های تفریحی و آژانس های مسافرتی محور اصلی مباحث آن بود، بر ضرورت احصاء دقیق مشکلات و موانع پیش رو فعالیت های آنها تاکید کرد.
مهدی زارعی در این نشست با اشاره به اینکه این سلسله نشست ها با فعالان و تصمیم سازان حوزه گردشگری جزیره  قشم، نتایج ملموسی برای  پیشبرد برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت سازمان  درخصوص توسعه گردشگری به دنبال دارد، خواستار پیگیری جدی تصمیمات این گونه نشست ها هم از سوی فعالان بخش خصوصی و هم از سوی مدیران ذیربط در سازمان شد.
براساس این گزارش برخی از حاضرین در این نشست با تشکر از اهتمام ویژه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به توسعه  کمی وکیفی گردشگری قشم، نقطه نظرهای خود را برای رفع موانع پیش رو در حوزه فعالیت خود مطرح و بر آمادگی خود جهت هرگونه همکاری در این حوزه با سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کردند.  
گفتنی است؛ در این نشست علاوه بر مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و علیرضا  امری کاظمی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این سازمان، برخی از اعضای هیات مدیره جامعه هتلداران قشم، رئیس هیات مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری جزیره قشم هم حضور داشتند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو