معدوم سازی بیش از 2673 کیلوگرم اقلام غیرمجاز از ابتدای سال در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62728
ساعت 09:54 شنبه 15 آبان 1400
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 111 مورد به وزن بیش از 2 هزار و 673 کیلوگرم انواع اقلام تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز معدوم سازی شده اند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: چهار هزار و 272 بازرسی ستاد تنظیم بازار از اصناف و کسبه این منطقه به عمل آمده است. 
امیری ادامه داد: در این بازدیدها 500 مورد اخطاریه و 771 مورد تذکر شفاهی به ثبت رسید و 61 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری همچنین 90 مورد گشت‌ها به صورت مشترک با ستاد تنظیم بازار انجام و 111 مورد نیز به شکایات از اصناف رسیدگی شد.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ نیروهای بازرسی این مدیریت در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با اصناف بی توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و اخطارها برخورد می‌کند که منجر به پلمب 27 واحد متخلف نیز شده است.
امیری در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه  قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو