معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛

رفع مشکلات واحدهای اقامتی و فعالان حوزه گردشگری با جدیت دنبال می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62560
ساعت 15:00 يکشنبه 25 مهر 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حمایت از تمامی زنجیره گردشگری به ویژه موضوعات مربوط به واحدهای اقامتی و بومگردی در نقاط مختلف جزیره قشم و رفع مشکلات آنها جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران با جدیت دنبال شده است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مهدی زارعی با بیان این مطلب اظهار کرد: به دستور مدیرعامل محترم سازمان جناب آقای درویش پور، طی ماه های گذشته بازدیدهای دوره ای مستمر با هدف آماده سازی شرایط هتل ها، واحدهای اقامتی و بومگردی جهت حضور گردشگران در دوران پساکرونا در دستور کار قرار گرفته است.
زارعی ادامه داد: در این مدت چندین جلسه توسط مدیرعامل محترم سازمان با حضور سرمایه گذاران و فعالان حوزه های گردشگری و هتلینگ برگزار شده و دستوراتی جهت رفع موانع و حل مشکلات این گروه صادر گردیده است.
وی افزود: همچنین در این مدت بازدیدهای دوره ای از واحدهای بومگردی مستقر در نقاط مختلف قشم به ویژه مجموعه های مستقر در بخش های غربی جزیره نیز صورت گرفته و برای حل مشکلات آنها نیز برنامه ریزی و اقداماتی شده است.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم؛ پروژه استانداردسازی واحدهای اقامتی که در حال شروع است با هدف ارائه خدمات شایسته به گردشگران بوده  و همواره مورد تاکید مقام عالی سازمان بوده و نتایج آن در ماههای پیش رو و دوران پساکرونا قابل لمس و مشاهده خواهد بود.
زارعی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات واحدهای گردشگری، تصریح کرد: برخی مشکلات زیرساختی مانند مساله آب تنها مربوط به واحدهای اقامتی گردشگری نیست و نیازمند هم افزایی بخش های مختلف سازمان و دستگاه های اجرایی برای برطرف کردن آنها هستیم.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: صنعت گردشگری یکی از پایه های اصلی اقتصاد این منطقه است و باتوجه به ظرفیت های موجود، لازم است با فراهم ساختن زیرساخت های مرتبط با این حوزه، به ایفای نقش جدی تری در جذب گردشگر داخلی و خارجی بپردازیم.
زارعی در پایان پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم در راستای عمل به ماموریت های خود حمایت از تمامی فعالان حوزه گردشگری را وظیفه خود می داند و با جدیت برای رفع موانع و مشکلات موجود اقدام می کند.
براساس این گزارش طی ماه های گذشته بازدیدهای دوره ای و هدفمندی از هتل ها، مجموعه های اقامتی و اقامتگاه های بومگردی سطح جزیره قشم، با هدف رفع موانع پیش رو و تسریع در تکمیل و استانداردسازی شیوه ارائه خدمات آنها برگزار شده است.
هدف از این بازدیدهای میدانی و دوره ای توسط معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری آخرین وضعیت و تسریع فرآیند اجرای پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و گردشگری در سطح جزیره قشم است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو