تجلیل از آتش نشانان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62420
ساعت 15:16 شنبه 10 مهر 1400
آیین بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی و تجلیل از آتش نشانان با حضور علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان، مدیران و پرسنل واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از فکر اقتصادی، علی درویش پور در این آیین، آتش نشانان را قهرمانانی نامید که در اوج استیصال و درماندگی هم وطنانان آسیب دیده، راهی برای نجات آنها پیدا می کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان بخصوص مردم جزیره قشم همیشه قدردان خدمات ارزشمند آتش نشانان بوده و هستند، افزود: آتش نشانان منطقه آزاد قشم بخاطر احساس مسئولیت، مهربانی و هوشمندی شان شایسته و لایق بهترین تجلیل ها و قدردانی ها هستند.  
درویش پور با تاکید بر اینکه آتش نشانان منطقه آزاد قشم باید از هرنظر آماده  و مجهز باشند، تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس وظایف ذاتی و ماموریت قانونی خود موظف است امکانات و ابزارهای لازم را برای این عزیزان فراهم کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ضرورت آمادگی و چابکی آتش نشان برای مقابله با هرگونه حوادث غیر مترقبه از مدیر و پرسنل واحد اتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد قشم خواست با اقتدار و شجاعت وظایف خود را انجام دهند.
براساس این گزارش در آغاز این آیین نجم الدین فریدونی رییس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد قشم با ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات این واحد در طول شش ماهه اول سال 1400  از ثبت افزون بر 547 مورد حادثه در طول این مدت در قشم خبر داد و ضمن تاکید بر سخت و دشوار بودن کار آتش نشانان خواستار رسیدگی به نیازها و کاستی های شغلی آنها شد.
گفتنی است در پایان این آیین که به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد، لوح تقدیر و هدایایی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم توسط رییس هیات مدیره و  مدیرعامل، معاونان و مدیران این سازمان به آتش نشانان برگزیده اهداء شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو