حمایت معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از کمپ تولید محتوا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62314
ساعت 11:15 دوشنبه 29 شهريور 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: این معاونت از روند برگزاری کمپ تابستانه 3 ماهه تولید محتوای مدیریت شبکه های اجتماعی در منطقه آزاد اروند حمایت، می کند.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان یکی از مهم‌ترین ارکان دنیای امروز و عصر ارتباطات را محتوا دانست و افزود: تمام ارتباطاتی که در بستر شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد، در قالب‌های مختلف محتوایی است.

طمیمیان اظهار داشت: هر متن، تصویر، فیلم و صدایی یک محتوا است که می‌تواند در اشکال مختلف به دست مخاطب ویژه و هدف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه ارزش اصلی خلق شده در شبکه‌های اجتماعی امروزه به نوع محتوای تولید شده وابسته است، خاطرنشان کرد: با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از کمپ تخصصی تولید محتوا، 27 نفر از افراد تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با تخفیف بیش از 90درصد در این دوره آموزشی شرکت کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: حمایت های مذکور برای مشاغل خانگی و صنایع خلاق، فرهنگی هنری نیز در نظر گرفته شد و این افراد توانستند با تخفیف بیش از 70 درصد در این دوره حضور یابند.
طمیمیان، تصریح کرد: این دوره شامل 15 کارگاه و کلاس آموزشی تخصصی است که تاکنون بیش از 10 دوره آن برگزار و بازخورد های بسیار خوبی از شرکت کنندگان این کمپ، دیده شده است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو