استقبال از کمپ تابستانه تولید محتوای مرکز نوآوری اروندتک

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62254
ساعت 13:24 دوشنبه 22 شهريور 1400
معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از استقبال بالای علاقه مندان از کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی مرکز نوآوری «اروندتک»، خبرداد.

به گزارش فرینا، جبار سالم پور ضمن اعلام این خبر، افزود: تا کنون بیش از 10 کارگاه از این دوره 3 ماهه برگزار و با استقبال بسیار خوب علاقه مندان روبرو شده است. 

سالم پور با اشاره به شرایط فعلی که با پاندمی کرونا مواجه هستیم شبکه های اجتماعی را یکی از مهم ترین ابزارهای ارائه محصولات و خدمات واحد های صنعتی دانست و اظهار داشت: تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مجازی بر بهبود عملکرد کسب و کار ها به دلیل ارتباط مستقیم مصرف کنندگان و دریافت بی واسطه نظارت و پیشنهادات آنها از کالا یا خدمات این کسب و کارها، بسیار پر رنگ شده است.

معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تأکید بر این مهم که شبکه های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند، تصریح کرد: انسان ها از قرن‌ها پیش که گرد آتش می‌نشستند و برای یکدیگر داستان می‌گفتند در حال تشکیل شبکه های اجتماعی بودند؛ اما چیزی که باعث شده امروز، شبکه های اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرارگیرند، به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه این شبکه ها بوده است.

شناسه خبری: 62254

آخرین اخبار

موانع و چالش‌های حوزه صنایع پیشرفته و دانش‌بنیان در مناطق آزاد بررسی شد
گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري