ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضيان صدور و تمديد مجوز فعالیت اقتصادی‌‌‌ در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62122
ساعت 10:10 دوشنبه 1 شهريور 1400
سرپرست مدیريت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضيان صدور و تمديد مجوز فعالیت اقتصادی‌‌‌ در بخش میز خدمت معاونت اقتصادی این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري ايرنا، سيد مهریار متولی با اعلام این خبر عنوان داشت: هدف از ساماندهی مجدد میز خدمت مديريت سرمايه گذاري و تامين مالي سازمان، کمک به تسهيل و تسريع در فرآيندهاي سرمایه‌گذاری، تكريم متقاضيان و كاهش هزینه‌های اوليه سرمایه‌گذاری در این منطقه است.
مهریار متولی ضمن اشاره به فرصت هاي طلايي و گسترده جزيره قشم براي سرمايه گذاري گفت: با توجه به وجود سامانه جامع سرمايه گذاري در منطقه آزاد قشم به آدرس( https://oss.qeshm.ir/oss) ,فرآيند ثبت نام براي هر گونه مجوز فعاليت اقتصادي منحصرا از طريق ورود و بارگذاري اطلاعات متقاضيان در اين سامانه امكان پذير است.
 به گفته وی، ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به برخی از متقاضیان، به دلیل عدم آشنایی كافي از شیوه‌های درخواست سیستمی برای صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی، هدف راه اندازي ميز خدمت با هدف كوتاه كردن مسير و تسهيل اين فرآيند بود.
وی ادامه داد: در ساماندهی مجموعه میز خدمت، از نيروهاي متخصص و آشنا به فرآيند سرمايه گذاري و اطلاعيه ها و بخشنامه هاي مرتبط استفاده شده و متقاضیان می‌توانند به‌صورت رایگان از خدمات مشاوره‌ای، صدور و تمدید مجوز فعاليت اقتصادی بهره‌مند شوند.
سرپرست مدیريت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان به سرمايه گذاري در جزيره زيباي قشم، از طراحی بسته‌های متنوع و جذاب سرمایه‌گذاری خبر داد و افزود: این بسته‌های سرمايه گذاري در حال تدوين بوده و تا يك ماه آينده به عنوان پاسخي به نیازمندي هاي بالقوه جزیره و باهدف تکریم سرمایه‌گذاران و تسهيل و تسريع فرآیندهاي جانمايي و واگذاري زمين، از طريق وبسايت رسمي سازمان، به علاقه مندان اعلام عمومي خواهد شد. 
گفتنی است، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم می‌توانند جهت دريافت اين خدمات به صورت رايگان به مجموعه میز خدمت اين سازمان مستقر در میدان گل‌ها، طبقه همکف ساختمان توسعه مدیریت مراجعه فرمایند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو