مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده ناوتیب رزمی 112 ذوالفقار قشم عنوان کرد؛

امنیت امروز قشم مدیون همدلی نیروهای نظامی، دستگاه های حاکمیتی و جامعه محلی است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62114
ساعت 14:57 يکشنبه 31 مرداد 1400
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران این سازمان با فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، علی درویش پور در این دیدار بر اهمیت نقش ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم را در حفظ امنیت مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: امروز به واسطه حضور این ناوتیپ و سایر مجموعه های نظامی و انتظامی در جزیره قشم امنیت خوبی را شاهد هستیم.
درویش پور ادامه داد: کمک به تامین آسایش و امنیت و فعالیت گسترده جهت حفاظت از منافع همه مردم ایران به ویژه ساکنان جزیره قشم، موضوع بسیار مهمی است که نیروها و پرسنل مرکز فرماندهی و کنترل تنگه هرمز در ناوتیپ رزمی قشم در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته اند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: امنیت امروز در جزیره قشم به واسطه وجود وفاق، همدلی و اتحاد همه نیروهای حاکمیتی و مردم شکل گرفته و زمینه مساعدی را برای اجرای برنامه های توسعه ای سازمان منطقه آزاد قشم فراهم ساخته است.
براساس این گزارش، فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم از نهادهای نظامی و انتظامی مستقر در جزیره قشم، اظهار کرد: نیروهای این یگان رزمی دریایی، جهت حفاظت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت برای اجرای برنامه های توسعه سازمان منطقه آزاد قشم آمادگی کامل را دارند.
ناوسالار یکم اسکندر میرشکاری نسب گفت: حفظ امنیت دریا و مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران از حساسیت بالایی برخوردار است و نیروهای ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم با تلاش های شبانه روزی خود توانسته اند افتخارات بزرگی در عرصه حفاظت از جان و مال مردم ایران و به خصوص در جزیره کسب کنند.

شناسه خبری: 62114

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو