ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/62110
ساعت 15:52 يکشنبه 31 مرداد 1400
با حضور مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، جلسه ای درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری شما و اقتصاد، هرمز امیری در این جلسه اظهار کرد: طی ماه های گذشته با شیوع ویروس کرونا، اصناف و کسبه دوران سختی را پشت سر گذاشتند که امیدواریم با رعایت بهتر و کامل پروتکل های بهداشتی این شرایط بهبود پیدا کند.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: اصناف شهرستان به کمک بازرسان اتحادیه های زیرمجموعه نظارت خود را بر واحدهای صنفی شهرستان افزایش دهند و همچنین نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام کنند.
براساس این گزارش، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این جلسه اظهار کرد: مجموعه اصناف در شهرستان قشم ظرفیت بزرگی هستند که می توان با ساماندهی آنها از این پتانسیل برای کمک به نیازمندان نهایت بهره برد. 
وی ضمن تشکر از فعالیت های گسترده مجموعه مدیریت اصناف و بازرگانی منطقه آزاد قشم و مدیریت پرتلاش آن از مجموعه اصناف در خواست مشارکت گسترده برای کمک در رزمایش مواسات کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در پایان خاطرنشان کرد: مدیران مجتمع های تجاری و اصناف باید با کنترل و نظارت جدی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط بازاریان و مشتریان اقداماتی را انجام دهند تا زودتر به وضعیت عادی برگردیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو