فعالیت مستمر مرکز پزشکی خلیج فارس قشم و خدمات دهی به مراجعین

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61991
ساعت 13:37 شنبه 9 مرداد 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم که چهارشنبه (6 مردادماه) برای ساعاتی به دلیل نبود کادر درمان متوقف شده بود، از سر گرفته شد و فعالیت مستمر مرکز پزشکی خلیج فارس و خدمات دهی به مراجعین ادامه دارد.

به گزارش فرینا، مهدی زارعی افزود: وقفه خدمات‌رسانی در قسمت ویزیت درمان به دلیل خستگی شدید و نبود کادر درمان رخ داد که پس از طی ساعاتی به روال طبیعی برگشت.

زارعی  با بیان اینکه وقفه در خدمات این مرکز درمانی کمتر از 6 ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: خدمات این بیمارستان به مراجعان مورد پایش قرار دارد و هم‌اکنون مشکلی در فرآیند پذیرش بیمار وجود ندارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم اظهار داشت: بعد از ظهر پنج‌شنبه بیش از 60 بیمار مشکوک به کووید-19 به مرکز مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند و بیماران دارای شرایط حاد به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) منتقل شدند.

زارعی با بیان اینکه واگذاری این مرکز درمانی با بررسی فنی ـ تخصصی و تصمیم هیات مدیره سازمان ممکن می‌شود، افزود: در واگذاری این مرکز به حفظ منافع مردم منطقه و تسهیل خدمات به بیماران تاکید می شود.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه تعطیلی بیمارستان جی‌جیان در دستور کار نبوده و نیست و درخواست‌های واگذاری نیز با حساسیت بالای فنی و تاکید بر منافع مردمی و تسهیل خدمات‌دهی مورد بررسی و اعلام نظر قرار خواهند گرفت.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو