ضرورت همکاری و تعامل همگانی با اصناف قشم برای رفع موانع کسب و تجارت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61894
ساعت 08:38 شنبه 26 تير 1400
نشست هم اندیشی و همکاری اصناف، ناحیه مقاومت بسیج و سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیران مجتمع های تجاری، فرماندهان سپاه و بسیج و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از شمانیوز، مدیر بازرگانی و اصناف این سازمان هدف از برگزاری این نشست را همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی، سازمانی و انتظامی و نظامی با مدیران مجتمع های تجاری قشم در جهت رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای رونق کسب و  کار با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا اعلام کرد.
هرمز امیری در تشریح موضوعات مطرح شده در این نشست که به ریاست فریدون فدایی دولت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، گفت: مدیریت زمان بازگشایی مجتمع های تجاری با لحاظ کردن محدودیت های کرونایی، ایجاد مدیریت یکپارچه درون سازمانی در قشم و ضرورت برگزاری جلسه مشترک با روسای بانک ها درخصوص املاک و واحدهای تجاری تصرفی بانکها از جمله مباحث این نشست بود.
به گفته امیری، ضرورت همکاری بانک ها با تجار و مراعات حال آنها در موضوع تسهیلات بانک ها، ضرورت جمع آوری دستفروشان از مقابل  مجتمع ها و بازارها که بعضا موارد کیف قاپی و فروش مواد مخدردر میان آنها مشاهده شده است و همکاری و تعامل بیشتر ادارات برق و آب با مجتمع های تجاری درخصوص مهلت دریافت هزینه ها نیز از دیگر مباحث این نشست بوده است.
وی تصریح کرد: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری بسیج اصناف و سپاه با مجتمع های تجاری و صنوف قشم نیز در این نشست مطرح شد و شرکت کنندگان نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را درخصوص هریک از موارد مطروحه در این نشست بیان کردند.  
براساس این گزارش فریدون فدایی دولت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم دراین نشست رهنمودهای لازم را درخصوص موارد مطرح شده ارائه و دستورات مقتضی برای پیگیری آنها صادر کرد و سرهنگ پاسدار 
حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم نیز در این نشست درخصوص تعاملات سپاه با سازمان منطقه آزاد قشم و صنوف این منطقه توضیحاتی را ارائه  و بر ضرورت توجه به مشکلات اجتماعی و کمک به نیازمندان تاکید کرد.

شناسه خبری: 61894

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو