با هدف رسیدگی به درخواست ها و پیشنهادات شهروندان قشم

سومین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61771
ساعت 12:25 شنبه 5 تير 1400
سومین دیدار مردمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رسیدگی به درخواست ها و پیشنهادات شهروندان قشم به صورت مستقیم و چهره به چهره در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این دیدارها که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان برگزار شد
علی درویش پور مسائل، مشکلات و درخواست های مردم را، شنیده و دستور بررسی و اقدامات لازم درخصوص این درخواست ها، صادر کرد.
براساس این گزارش در این دیدارها درخصوص حل مشکلات و برآورده شدن خواسته های مردم در حوزه املاک و مستغلات شامل زمین، واحدهای مسکونی و تجاری، صدور پروانه ساخت و نظایراینها دستورات مقتضی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صادر شد.
علی درویش پور همچنین درخواست های ارائه شده در این دیدارها در حوزه های امور شهری، ساخت و سازها و زیرساخت ها و مسائلی مانند انشعابات آب، برق و انرژی را بررسی و دستور رسیدگی و اقدام مقتضی برای هریک از آنها را صادر کرد.
همچنین برخی درخواست ها در حوزه های توسعه مدیریت، امور اداری و منابع انسانی مانند اشتغال، حقوق و دستمزد هم در این دیدارها مطرح شد که دستورات مقتضی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدگی به آنها صادر شد.
سومین دیدار مردمی علی درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم که  درمحل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، افزون بر چهار ساعت طول کشید و حدود 30 نفر از شهروندان قشم خواسته ها و  پیشنهادات خود را با عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در میان گذاشتند. 
گفتنی است در این دیدارها امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، عابدین سعادتفر معاون مدیریت توسعه، مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، محدثه رزمجو مدیر حقوقی و قراردادها، شاملو سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات، نورالله کرمی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری، عادل جلالی سرپرست مدیریت املاک و مستغلات و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم هم حضور داشتند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو