پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین 15 خرداد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61635
ساعت 08:42 دوشنبه 17 خرداد 1400
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان آن پیر سفر کرده و رهروان ولایت تسلیت گفت.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام علی درویش پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به این شرح است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی عارفی از تبار نور و جنس صداقت و درایت است ؛ روزی که تمامی آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان را محزون و ملتهای تشنه حقیقت و آزادی را عزادار کرد و محبانش در ماتم فقدان وجود ارزشمندش سر و سینه زنان در هر کوی و برزنی به سوگواری پرداختند.

همانطور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند؛ «امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه اش هم زنده خواهد ماند چنانکه شاهد هستیم انقلابی که او رهبریش را بر عهده داشت یکی از بزرگترین اتفاقات جهان در قرن بیستم و نقطه عطفی برای مبارزات ملتهای آزادیخواه جهان بوده و خواهد بود.

اکنون پس از سی و دوسال از رحلت آن امام همام، شاهد تحقق آرمانهای ایشان و زوال روز افزون رژیم غاصب صهیونیستی و موشک باران اسدود و عسقلان و سدروت توسط مبارزان فلسطینی بوده و هر روز به شعار تحقق آزادی کامل قدس و مسجدالاقصی نزدیکتر می شویم.

 و اما یوم‌الله 15 خرداد نیز بعنوان سرآغاز و نقطه عطف انقلاب بزرگ امام راحل (ره) و نقطه شروع تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است. اتفاقات این روز تمام قبایل و اقوام ایران را متحد و موجب بپاخاستن همه مردم ایران و در نهایت پیروزی حق بر باطل و ظهور انقلاب اسلامی ایران گردید.

اینجانب ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت رهروان و یاران با وفایش در فاجعه خونین قیام 15 خرداد 1342 به مردم متدین جزیره قشم و تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

علی درویش پور
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد قشم
14 خرداد 1400

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو