مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین غبارروبی گلزار شهدا مطرح کرد؛

بهره برداری از طرح احداث و ساماندهی گلزار شهدا تا هفته دفاع مقدس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61536
ساعت 10:31 چهارشنبه 5 خرداد 1400
همزمان با سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، آیین غبارروبی و آغاز عملیات احداث گلزار شهدای قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان در محل امامزاده سید مظفر برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی درویش پور در این مراسم اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یکی از رخدادهای بزرگ در خاطرات جمعی تمامی ایرانیان است که پیام مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را به اقصی نقاط جهان صادر کرد.
وی ادامه داد: امروز نام و نشان شهدا نه بر سر کوچه ها و خیابان ها که در قلب همه مردم حک شده است و باید از هر فرصتی برای ادای احترام به مقام والای شهدا استفاده نمود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درباره ساماندهی گلزار شهدا، تصریح کرد: پروژه احداث و ساماندهی گلزار شهدای قشم که یکی از خواسته های به حق خانواده شهدا بود؛ که امروز با سرعت مراحل بازطراحی و احداث را طی کرده و به مناسبت هفته دفاع مقدس آماده بهره برداری می شود.
براساس این گزارش، پس از پایان آیین غبارروبی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه فرماندار، فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان با خانواده شهید محمد بازماندگان قشمی دیدار کردند.
درویش پور در این دیدار گفت: بی شک هرچه امروز داریم مدیون شجاعت ها و برکت وجود پر خیر شهیدانی است که برای حفاظت از مرزهای کشور جان خود را جهت پاسداشت از کیان و موجودیت این آب و خاک در طَبَق اخلاص گذاشتند.
گفتنی است در این مراسم علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان، حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران قشم، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به همراه جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو