نقش روابط عمومی ها در خلق و رشد برند سازمان متبوع خویش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61494
ساعت 09:06 يکشنبه 2 خرداد 1400
رئیس انجمن روابط عمومی ایران در نخستین همایش روابط عمومی برتر منطقه آزاد اروند، گفت: روابط عمومی ها باید بتوانند نقش خود که برندسازی و تقویت سازمان متبوع شان است را به درستی؛ ایفا کنند.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، خسرو رفیعی ضمن خرسندی از حضور در این همایش و ابراز امیدواری از اینکه روابط عمومی ها بتوانند نقش خودشان را که در برند سازی و تقویت سازمانشان بسیار موثر است به خوبی انجام دهند؛ اظهار داشت: آنچه که امروز از روابط عمومی های منطقه آزاد اروند مشاهده کردیم بسیار امیدوار کننده بود و انتظار داریم مابقی استان ها نیز بتوانند نقش روابط عمومی هایشان را در میزان فعالیت و اثرگذاری، تحلیل و بررسی نمایند.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران تصریح کرد: روابط عمومی ها باید نقش خود در پاسخگویی و شفاف سازی برای عموم را به بهترین شکل اجرا کنند و با آسیب شناسی سازمان خویش؛ کمک موثری در جهت رضایت مندی و ارتباط با مردم داشته باشند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري