در نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد؛

سیاست گذاری سازمان بر مدار قانون و رضایت مردمی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61473
ساعت 11:09 چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رفع مشکلات مردم و سرمایه گذاران و بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده و اصلاح موارد مورد نیاز و تحقق بخشیدن به سیاست تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، علی درویش پور در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان برگزار شد، اظهار کرد: جلب رضایتمندی مردم در چارچوب قانون، یکی از وظایف ما به عنوان خدمت گذاران نظام و کشور است.
درویش پور تصریح کرد: پشتیبانی از سرمایه گذاران و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی جهت رفع موانع و همچنین دستیابی به تولید سازنده یکی از هدف گذاری های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم در سال جدید است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تکریم مردم اولویت نخست و سرلوحه سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم است.
براساس این گزارش، عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدارها پس از شنیدن مشکلات مراجعه کنندگان، دستورات مقتضی برای حل مشکلات مردم را به مدیریت های مربوطه با رعایت تکریم آنان، ارجاع  دادند.
نخستین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تسریع فرآیند پاسخگویی به مشکلات، پیگیری شفاف مسائل و تزریق روحیه اعتماد و اتحاد بیش از پیش در جامعه برگزار شد.
این گزارش حاکی است با نظر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه برنامه های دیدار مردمی جهت تسریع در فرآیند حل مشکلات ساکنان جزیره در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی