صدور 200 سند گواهی مبدا کالاهای صادراتی به مقصد اوراسیا و ترکیه از ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61436
ساعت 10:24 سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس از صدور 200 سند گواهی مبدا کالاهای صادراتی به مقصد اوراسیا و ترکیه از منطقه آزاد ارس خبر داد .

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، الهویردی عظیمی با اعلام این خبر افزود : در سه ماه گذشته شرکت سرمایه گذاری توسعه ارس و نمایندگی اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز 200 سند گواهی مبدا کالاهای صادراتی به مقصد کشورهای اوراسیا و ترکیه صادر کرده است .
عظیمی گفت : براساس تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد ارس با اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز جهت تسهیل در امورات و خدمت رسانی موثرتر برای فعالین، نمایندگی اتاق بازرگانی تبریز به متولی گری شرکت سرمایه گذاری و توسعه ارس دراین منطقه شروع به کار نموده است و نمایندگی مذکور با فعال نمودن دفاتر درمحدوده جلفا و نودوز نسبت به انجام خدمات صدور گواهی مبداء کالاهای صادراتی اقدام نموده و در آینده نزدیک صدور و تمدید کارت بازرگانی درارس انجام خواهد گرفت .
وی با اشاره به رویکرد اصلی این شرکت در ارایه خدمات به فعالین اقتصادی، ایجاد درآمد پایدار در راستای تسهیل فرایندها گفت : شرکت سرمایه گذاری ارس تلاش می کند به تمامی نیازهای فعالین اقتصادی در سامانه های الکترونیکی مرتبط پاسخ دهد و فعالین اقتصادی می توانند جهت دریافت این خدمات به شرکت مراجعه کنند .
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارس انجام ارائه خدمات در حوزه سرمایه گذاری و ارائه خدمات معاملاتی و بیمه ای برای فعالین اقتصادی را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد و افزود: این شرکت آمادگی دارد درکنار ارایه خدمات سرمایه گذاری به سرمایه گذاران در طرح های مختلف سرمایه گذاری نیز مشارکت نماید وهم اکنون با مطالعه و بررسی چندین طرح سرمایه گذاری درآینده نزدیک اقدام به اجرائی نمودن آنها خواهد نمود .
عظیمی با اشاره به اهمیت محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس بعنوان تنها مرز زمینی مرنبط با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا گفت : در راستای ایجاد زیر ساخت های ترانزیت پروژه پارکینگ و محوطه تخلیه و بارگیری نوردوز با پیشرفت 50 درصدی در محدوده نوردوز ارس با اعتبار سه میلیارد تومان در حال اجرای می باشد.
 الهویردی عظیمی افزود : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه که درآن علاوه بر امکانات تخلیه و بار گیری ، خدمات رفاهی نیز برای رانندگان فراهم خواهد شد تا پایان خرداد ماه آماده سازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو