برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی چابهار اعلام شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61429
ساعت 11:22 دوشنبه 27 ارديبهشت 1400
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به شعار امسالِ روز جهانی موزه‌ها «آینده موزه ها؛ بازتوانی و بازاندیشی» از برگزاری هفت ویژه برنامه تخصصی ویژه هفته موزه و میراث فرهنگی در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، عدنان حسینی اظهار داشت: وبینار تخصصی و کارگاه‌های آموزشی شماره یک به صورت مجازی در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: وبینارهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی شماره 2 و سه نیز همزمان در ساعت 20 تا 21:30 دقیقه شامگاه یکم خردادماه برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار، ویژه برنامه تولید محتوا و معرفی «مجازی» آثار تاریخی و میراث فرهنگی، طبیعی و گردشگری چابهار ساعت 9 صبح تا یازده یکم خردادماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه پاکسازی محوطه آثار تاریخی و باستانی چابهار را در تاریخ چهارم خردادماه برگزار می‌کنیم بیان داشت: ساعت اجرای این برنامه هم هشت صبح تا یازده تعیین شده است.

حسینی پنجم خردادماه را برای برپایی برنامه تجلیل ازخادمان و حافظان میراث فرهنگی اعلام کرد و از برگزاری این برنامه در ساعت 9 تا یازده صبح خبر داد.

به گفته وی، ویژه برنامه برگزاری جشنواره عکاسی از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و مردم شناسی هم ساعت 9 صبح تا 13 ظهر پنجم خردادماه جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد.

بدیهی است جزئیات هرکدام از این برنامه‌ها و نحوه ثبت‌نام داوطلبان و علاقه‌مندان در خبرهای بعدی به صورت جداگانه به اطلاع مردم خواهد رسید.

روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی 28 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو