برخی اقدامات مسئولین موجب مانع زایی است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61102
ساعت 09:20 سه شنبه 31 فروردين 1400
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: برخی از اقدامات انجام گرفته بر خلاف شعار سال به جای مانع زدایی موجب مانع زایی شده است.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه منطقه آزاد ارس گفت: برخی تصمیمات گرفته شده در همین ابتدای سال برخلاف شعار سال به جای رفع موانع موجب مانع زایی شده است و باید خیلی تلاش کنیم تا زمینه را برای تولید هموار کنیم.
نریمان ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سنجری در دوران خدمتشان در ارس گفت: وی در راستای رونق و رشد منطقه آزاد ارس و رفع مشکلات ارسوندان همکاری ارزشمند و تاثیر بسزایی داشت.
نریمان ضمن خوش آمد گویی به امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس گفت: امیدوارم حضور ایشان نیز همانند امام جمعه پیشین، زمینه‌ساز اعتلا و رشد ارس باشد و نقدها را در جهت رفع موانع و مشکلات به ما انتقال دهند.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس گفت: حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در ارس همیشه مایه افتخار و موجبات خیر و برکت بوده است.
گفتنی است؛ روز گذشته طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام اسماعیل هادوی به عنوان امام جمعه جدید منطقه آزاد ارس و شهر جلفا انتخاب و معرفی شد و حجت‌الاسلام سالار سنجری هم به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چهاردانگه استان تهران منصوب شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو