مجتمع 10 هزار راسی ارس دام آرشام در حال فعالیت و توسعه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60894
ساعت 08:13 چهارشنبه 20 اسفند 1399
مدیر پروژه ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو وابسته به شرکت کشت و دامداری فکا با بیان اینکه فاز اول این پروژه با انتقال دام سنگین در حال اتمام است ‌گفت: پروژه دامپروری 10 هزار راسی دام سنگین ارس دام آرشام در مساحت 116 هکتار در حال احداث است و هم اکنون کل پروژه از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است.

به گزارش فرینا، برومند با اشاره به پیشرفت پروژه ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو واقع در قیقاج پلدشت اظهار داشت: عملیات احداث پروژه دامپروری 10 هزار راسی دام سنگین ارس دام آرشام از اردبیهشت سال جاری آغاز شده و ظرفیت توسعه به 12 هزار راس دام را دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه ظرفیت 5000 راس گاو مولد (10هزار راس کل گله) را دارد، افزود:این پروژه با میزان سرمایه گذاری 2 هزار و 280 میلیارد ریالی به عنوان نخستین مجموعه پرورش دام های شیری هلشتیان جرسی در 3 فاز اتمام و به بهره برداری می رسد .

برومند با بیان اینکه در این پروژه برای 350نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد می شود، ادامه داد‌: محصولات تولیدی این مجموعه 40 هزار تن شیر خام که قابلیت توسعه به 80 هزار تن را دارد.

وی اضافه کرد: در این مجتمع یک هزار راس گوساله نر که قابلیت توسعه به 2 هزار راس را داشته و نیز تلیسه آبستن 500 راسی را شامل می شود که قابلیت توسعه به هزار راس را دارد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو