نقش كاركنان سازمان منطقه آزاد قشم در جذب و حفظ سرمایه گذاران كليدي است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60800
ساعت 08:51 دوشنبه 11 اسفند 1399
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده از مدیریت ثبت شرکت ها، بر لزوم پایبندی هر چه بیشتر کارکنان سازمانی به اصل مشتری مداری تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگراري برنا، حمیدرضا مومنی از مدیریت ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرده و از روند فعالیت های عملیاتی این مدیریت مطلع شد.
وی با حضور در میان کارکنان این مدیریت به صورت مستقیم با کارکنان به گفت و گو پرداخت و ضمن تاکید بر لزوم مشتری مداری، از تلاش‌های بی‌وقفه آنان تقدیر کرد.
مومنی همچنین از مراجعه کنندگان، جویای درجه رضایت از عملکرد کارکنان  شده و با چند تَن از  سرمایه گذاران حاضر در این مدیریت که برای پیگیری فرآیند ثبت شرکت هی خود مراجعه کرده بودند، گفت و گو کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مراجعه کنندگان این مدیریت  به عنوان سرمایه های منطقه آزاد قشم یاد کرد و خواستار  تکریم و حفظ منزلت مشتریان و در نهایت، کمک به موفقیت در اهداف تعيين شده سازمانی شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري