واکسیناسیون کرونا در سال 1400 به رونق صنعت گردشگری کمک می کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60789
ساعت 11:44 شنبه 9 اسفند 1399
معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امید می رود با افزایش سرعت واکسیناسیون در خارج و نیز موفقیت واکسن های تولید داخل، از این شرایط خارج شده و گردشگری کشور در ایران 1400 به شرایط عادی بازگردد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا؛ محمدعلی وکیلی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران در  خصوص آسیب وارده به بخش گردشگری مناطق آزاد کشور افزود: گردشکر‌ی در مناطق آزاد همچون سایر مناطق کشور وضعیت خوبی را طی نکرد و از این نظر، بخش های مرتبط با این صنعت عظیم به سختی این شرایط را سپری کردند.
وکیلی همچون در خصوص شرایط گردشگری جزیره کیش هم گفت: کیش در یک سال اخیر، به دلیل شیوع کرونا و نیز رشد قیمت ارز، جایگزین سفرهای خارجی و منطقه ای شماری از مردم کشورمان شده است و این موضوع اتفاق خوبی برای کیش بود.
او همچنین گفت: رونق گردشگری و توسعه طرح های متنوع و جذاب در حوزه گردشگری کیش از سایر مناطق آزاد بیشتر است و با عرضه بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری در کیش، می تواند بیش از پیش تقویت شود.
معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مشارکت فعال سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه امسال که همراه با حضور نمایندگان بخش های گردشگری جزیره کیش بود را ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو