در پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدرعنوان شد:

حضرت علی (ع)، پدر جامعه اسلامی و سرلوحه عالم حیات

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60779
ساعت 08:45 شنبه 9 اسفند 1399
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن 13 رجب سالروز میلاد خجسته امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، این روز مبارک را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این پیام شخصیت حضرت امام علی(ع) را شخصیتی فرا مذهب و فراملت خواند که با اندیشه ها و اعمال انسانی خود در دوران زندگی پربارشان، چه درعرصه زندگی خصوصی، چه درعرصه فعالیت های اجتماعی و چه درعرصه حکومت داری، شخصیتی تاریخی و ماندگار از خود برجای گذاشته است.
متن این پیام به شرح ذیل است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم ماه رجب، سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمونین علی(ع) که به زیبایی به نام « روز پدر» هم نامگذاری شده است، یادآورمیلاد شخصیتی است که وجود گرانقدرحضرتش، همانطور که سرشاراز تقوی و پرهیزگاری، حکمت و دیانت و شجاعت وعدالت بود، به عنوان پدری مهربان، وظایف پدری را نیز در عالی ترین و کامل ترین وجه خود انجام می داد.
شخصیت حضرت امام علی(ع)، بزرگمردی که ولادت و شهادتش درخانه خدا بود، شخصیتی فرا مذهب و فراملت بود که با اندیشه ها و اعمال ناب انسانی خود در دوران زندگی پربارشان، چه درعرصه زندگی خصوصی، چه درعرصه فعالیت های اجتماعی و چه درعرصه اقدامات حکومتی، شخصیتی تاریخی و ماندگار از خود برجای گذاشته است.
آن حضرت در دوران حکومت تاریخ ساز خود که الحق به «حکومت عدل علی» مشهور شده است با قدرت مدیریت خود به درستی و به زیبایی نشان داد که حق زمامدار بر مردم و حق مردم بر زمامدار، بزرگ‌ترین حقی است که خداوند برای انسان قرار داده و کاملاً دوسویه است و رعایت حقوق متقابل زمامدار و مردم، ثمرات فراوانی از جمله عزت یافتن حق، استوار شدن پایه‌های دین، آشکار شدن نشانه‌های عدالت و اجرا شدن سنت‌های پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) است.
حضرت علی (ع) نه تنها به تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل سنت تعلق دارد، بلکه مظلومان و عدالت خواهان جهان هم از اندیشه های والا و عدالتخواهانه آن عزیز بزرگوار برای زندگی و مبارزه با ظلم و ستم زورگویان و مخالفان حق و حقیقت، سرمشق می گیرند.
سالروزمیلاد چنین شخصیتی که به درستی و به زیبایی به عنوان روز پدر نامگذاری شده است بهانه ای مبارک برای همه ماست که در این واژه سراسرمعنی و محتوا و سرشار از ارزش و رحمت تامل و تفکر کنیم و سر تعظیم  در پیشگاه همه پدران این سرزمین فرود بیاوریم.
اینجانب با تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد خجسته امیرالمومنین علی (ع) به همه آزادی خواهان دنیا، دوست داران و پیروان راستین سیره وعمل آن حضرت وهمچنین آرزوی سرافرازی و سلامتی برای همه پدران این سرزمین بویژه جزیره قشم امیدوارم سایه مهر و پربرکت همه پدران بزرگوار، همیشه بر سر فرزندان شان مستدام باشد! انشاءالله       
حمیدرضا مومنی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو