کاهش 4 درصدی هزینه های نگهداری و تعمیر شناورها در چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60709
ساعت 14:19 شنبه 2 اسفند 1399
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: هزینه های نگهداری و تعمیر شناورهای بندر چابهار 4 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش فرینا به نقل از مهر، عباس آذرپیکان اظهار داشت: بندر چابهار با برخورداری از مزایای بی‌شمار بندری و دریایی، به عنوان بندری مناسب و سودآور جهت سرمایه‌گذاری مورد توجه شرکت‌های ایرانی و خارجی قرار گرفته است.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به این مهم توسعه زیرساخت‌ها، کاهش هزینه‌های صاحبان کالا و تعمیر و نگهداری شناورها مورد توجه جدی این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: با اقدام‌های انجام شده در همین راستا هزینه‌های فنی یدک کش‌ها، قایق‌ها و بارج‌های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در 2 سال گذشته نسبت به دوره مشابه قبل از آن نه تنها افزایشی نداشته، بلکه با کاهش چهار درصدی همراه شده است.

آذرپیکان تغییر استراتژی بندر در تنظیم قراردادها و کاهش ریسک پیمانکاران، ارتقای نیروی انسانی و خودکفایی در انجام تعمیرات تخصصی، ارتقای مدیریت نت و بهره گیری از نرم افزار و سخت افزار لازم و استفاده از روش‌های نوین نگهداری و تعمیر را از دلایل تحقق این مهم برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال آینده گام‌های مؤثری در حوزه هوشمندسازی مدیریت و راهبری نگهداری و تعمیر تجهیزات دریایی بندر برداشته شود و موفقیت‌های بزرگ‌تری رقم بخورد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو