6/ مشاور رییس جمهوری خانه فرهنگ کمالان در منطقه آزاد چابهار را افتتاح کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60676
ساعت 11:07 چهارشنبه 29 بهمن 1399
خانه فرهنگ کمالان با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد، فرماندار و جمعی از قشرهای مختلف مردم در منطقه آزادچابهار افتتاح شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خانه فرهنگ کمالان با 900 متر مربع زیربنا در 2 طبقه و با هزینه 63 میلیارد ریال ساخته شده است.


عبدالرحیم کردی افزود: خانه فرهنگ کمالان که اسم آن برگرفته از شاعر حماسه سرای بلوچستان بوده با هدف ایجاد فضای فرهنگی و هنری و مرکزی برای توسعه فرهنگ غنی بلوچستان در زون فرهنگی منطقه آزاد احداث شده است.


وی بیان کرد: همچنین کارخانه سپید پلاستیک تولید کننده ماسک و پلاستیک با حضور مشاور رییس جمهوری در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: این کارخانه با اعتباری افزون‌بر 250 میلیارد تومان با اشتغال 200نفر نیروی کار مستقیم در چهار شیفت کاری به بهره‌برداری رسید.

 مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بهمراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق و معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد وارد فرودگاه کنارک شدند.
بازدید از پروژه زیرساختی بزرگراه چابهار - کنارک، شرکت در شورای اداری استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور استاندار، مدیران کل و مسوولان اجرایی استان و شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد، افتتاح خانه فرهنگ کمالان، پروژه‌های اقتصادی، پروژه‌های مسوولیت اجتماعی خانه های امید، زمین‌های چمن روستایی و مدارس و بازدید از پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، گردشگری، ورزشی و اجتماعی از جمله برنامه‌های سفر مرتضی بانک به جنوب این استان است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو