آغاز مرحله عملیاتی طرح گازرسانی به بندر امام خمینی (ره) در آینده نزدیک

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60650
ساعت 12:19 دوشنبه 27 بهمن 1399
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از آغاز مرحله عملیاتی طرح گازرسانی به بندر امام خمینی (ره) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فرینا،‌ عادل دریس گفت: در این پروژه در نظر است 27 هزار متر مکعب گاز طبیعی از طریق دو مسیر و با برخورداری از دو ایستگاه تقلیل فشار به تمام نقاط منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) انتقال داده شود .

دریس افزود: پس از اتمام مطالعات مراحل اول و دوم طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، مرحله عملیاتی این طرح با برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار واجد شرایط به زودی آغاز خواهد شد .

وی بیان داشت: به دنبال برگزاری تشریفات مناقصه انتخاب پیمانکار واجد شرایط برای اجرای طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، شبکه انتقال گاز طبیعی به عنوان سوخت جایگزین و پاکیزه در این مجتمع بندری احداث می‌شود .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) افزود: در این پروژه در نظر است 27 هزار متر مکعب گاز طبیعی از طریق دو مسیر و با برخورداری از دو ایستگاه تقلیل فشار به تمام نقاط منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) انتقال داده شود .

دریس خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن پروژه گازرسانی به این بندر بزرگ تجاری علاوه بر رفع درخواست متقاضیان، موجب تغییر سوخت مصرفی تعدادی از کارخانجات  و صنایع از سوخت مازوت به گاز طبیعی، تأمین سوخت نیروگاه و در نتیجه توسعه روز افزون شرکت های فعال در این مجتمع بندری می شود .

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو