معرفي غواصي در نمايشگاه گردشگري چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6062
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
حضور باشگاه فرهنگي، ورزشي غواصي قشم در نمايشگاه جهانگردي، هتلداري و صنايع‌وابسته چابهار امکان آشنايي بازديدکنندگان اين نمايشگاه با ورزش غواصي را فراهم مي‌آورد.

به گزارش بنا(bena) علي‌اکبر حاج‌محمدي؛ مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي غواصي قشم در اين باره گفت: اين باشگاه به دعوت سازمان منطقه آزاد چابهار در اين نمايشگاه شرکت مي‌کند.

وي ادامه داد: سعي داريم با حضور در اين نمايشگاه امکانات ورزش‌هاي دريايي از قبيل غواصي، جت‌اسکي، قايقراني، ماهيگيري و تفريحات سالم دريايي را از طريق نمايش فيلم و اسلايد به بازديدکنندگان معرفي کنيم.

حاج‌محمدي با بيان اينکه پيش از اين در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تجهيزات ورزشي در تهران، شيراز و اصفهان نيز شرکت داشتيم، متذکر شد: در تمامي اين نمايشگاه‌ها از جذاب‌ترين غرفه‌هاي غواصي بوديم به طوريکه غرفه ما با استقبال گسترده‌اي مواجه بود.

وي با بيان اينکه در نمايشگاه چابهار بيشتر به معرفي ظرفيت‌هاي منطقه آزاد قشم در حوزه غواصي و گردشگري خواهيم پرداخت، متذکر شد: منطقه آزاد چابهار نيز از ظرفيت بالايي در اين حوزه برخوردار است، به طوريکه از مهمترين فازهاي غواصي کشور به شمار مي‌رود.

گفتني است؛ موسسه فرهنگي ورزشي غواصي قشم نماينده رسمي کنفدراسيون غواصي (CNAS) در ايران است و مجوز رسمي فدراسيون نجات غريق و غواصي را دارد.

شناسه خبری: 6062

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو