آغاز به کار سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60583
ساعت 13:14 شنبه 25 بهمن 1399
سومین همایش تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، با حضور مقامات، مسوولان و صاحب‌نظران این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، در این همایش دوروزه مقامات، مسوولان، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان در خصوص ابعاد توسعه پایدار در قشم با محوریت معرفی طرح‌های هاب نفت، گاز و پتروشیمی منطقه آزاد قشم(سلخ)، ارائه راهکارهای تأمین مالی در شرایط تحریم، بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور جهت تأمین دانش فنی موردنیاز و استفاده از توان ساخت داخل جهت تأمین تجهیزات طرح‌های مذکور و همچنین بررسی چالش‌های اجرایی طرح‌های حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی قشم سخنرانی می‌کنند.

این همایش با چهار پنل تخصصی با عناوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی منطقه آزاد قشم با توجه به طرح جامع(MDP) سلخ، نقش شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تأمین دانش فنی موردنیاز طرح‌ها، به‌کارگیری توان ساخت داخل و شرکت‌های GC با مدل مالی مناسب در اجرای طرح‌ها و راهکارهای اجرایی تأمین منابع مالی طرح‌ها(بازار پول و سرمایه، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها) به معرفی ظرفیت‌های جزیره قشم می‌پردازد.

همایش مذکور، امسال به دلیل شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، به‌صورت زنده، اینترنتی و مستقیم از محل اجرای برنامه پخش‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تجهیزات خود مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، تبلت، تلویزیون و... در جریان پخش زنده سخنرانی‌ها و مطالب مطرح‌شده در این همایش تخصصی قرار گیرند.

همایش امسال هم‌زمان با سال جهش تولید، باهدف ایجاد ترغیب ملی برای اتکا افزون‌تر به دانش مهندسی و توان اجرایی کارشناسان و متخصصان کشور، پیشبرد سریع‌تر امور و فعالیت‌های توسعه‌ای در منطقه آزاد قشم طراحی‌شده است.

گفتنی است، قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس، دارای مزایا و ذخایر نفت و گاز عظیمی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، ازاین‌رو، سازمان منطقه آزاد قشم در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت، به‌منظور سهولت در سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی به دنبال رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای رونق و پیشرفت حداکثری منطقه است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو