برای نخستین بار توسط باشگاه بین المللی نیچرفرندز اتریش، به میزبانی قشم برگزار می شود؛

کارگاه آشنایی با فنون و مهارت‌های استقرار و بقا در طبیعت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/60581
ساعت 08:41 شنبه 25 بهمن 1399
رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه «آشنایی با فنون و مهارت‌های استقرار و بقا در طبیعت» توسط باشگاه نیچرفرندز اتریش برای نخستین بار در کشور به میزبانی این هیأت خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، محمدسعید موسایی باغستانی با اشاره به فعالیت های گسترده باشگاه بین المللی نیچرفرندز اتریش در زمینه فعالیت های زیست محیطی، کوهنوردی با اسکی، امداد و نجات کوهستان و ساخت پناهگاه، بیان داشت: این باشگاه، بزرگ‌ترین باشگاه کوهنوردی دنیا است که با بیش از 300 هزار عضو فعال به عنوان یکی از اعضای فدراسیون کوهنوردی اروپا، به آموزش و پرورش راهنمایان کوهستان پرداخته و بیشتر مدرسان و بنیان گذاران این رشته در این موسسه فعالیت دارند.

موسایی باغستانی ادامه داد: این دوره با هدف آشنایی شرکت کنندگان با انواع روش های جهت یابی، ترفندهای یافتن غذا و آب در طبیعت، زنده ماندن در طبیعت با کمترین ابزار، تجهیزات بقا، ساخت سرپناه و روش های افروختن آتش و ... طراحی شده و توسط حسین رسایی، یکی از مدرسان بنام بین المللی نیچرفزند در ایران، ارایه می شود.

وی ضمن تقدیر از حمایت های حمیدرضا مومنی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هماهنگی های محمود هاشمی، مدیرعامل استارتاپ «کشف سرزمین پارسی »DPL و نماینده باشگاه نیچرفرندز در ایران برای برگزاری این دوره، گفت: این میزبانی مدیون همراهی و همکاری منطقه آزاد قشم و مجموعه استارتاپی DPL است و امیدواریم که با تداوم این حمایت ها، همچنان بتوانیم برگزار کننده اولین ها در کشور باشیم.

گفتنی است، کارگاه آشنایی با فنون و مهارت مهارت‌های استقرار و بقا در طبیعت به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در دو روز 30 بهمن و یکم اسفند ماه 99 برگزار شده و به شرکت کنندگان حاضر در این دوره، مدرک بین المللی از سوی نیچرفرند اهدا خواهد شد. 

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به شماره واتس اپی 09175500090 پیام داده و از نحوه ثبت نام آگاه شوند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو