کانادايي ها در منطقه ويژه سرخس نيروگاه خورشيدي مي سازند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6037
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه سرخس گفت: يک شرکت کانادايي با سرمايه اي بيش از 120 ميليارد تومان به منظور احداث نيروگاه خورشيدي به منطقه ويژه سرخس مي آيد.

حسين علي پور مدير عامل منطقه ويژه سرخس در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، از نهايي شدن قرار داد احداث واحد توليد پنل خورشيدي تا آينده اي نزديک در اين منطقه خبر داد و گفت: مراحل عقد قرار داد ساخت نيروگاه خورشيدي با سرمايه اي بيش از 120 ميليارد تومان در منطقه ويژه سرخس به زودي نهايي خواهد شد.

وي ادامه داد: صحبت هاي مقدماتي در خصوص احداث واحد توليد گرانول، گوگرد و خاک بنتونيت با سرمايه اي معادل 80 ميليارد تومان در حال انجام است و در روزهاي آينده قطعي مي شود.

علي پور با اشاره به برنامه آتي منطقه ويژه سرخس در زمينه جذب سرمايه گذار تصريح کرد: به زودي منطقه ويژه اقتصادي سرخس در همايشي با محوريت جذب و جلب سرمايه گذار شرکت خواهد کرد تا فرصت هاي جديدي را براي معرفي اين منطقه به سرمايه گذاران بين المللي خلق کند.

وي ادامه داد: اطلاعات 9 پروژه در حال احداث با سرمايه اي بيش از 1800 ميليارد تومان در 170 هکتار زمين در اين همايش به سرمايه گذاران معرفي خواهد شد.

علي پور گفت: فرصت ها و مزيت هاي سرمايه گذاري و زير ساختي منطقه به زبان هاي روسي، انگليسي و عربي در همايش مذکور عرضه مي شود.
/208

شناسه خبری: 6037

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو