آغاز اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در منطقه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/59335
ساعت 12:16 شنبه 18 بهمن 1399
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از آغاز اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش فرینا، رضا مردانی در آئین آغازین اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: فیلم های سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۵ بهمن ماه به مدت ۸ روز در ۳ سینمای منطقه، اکران می‌شود.

وی گفت: در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم از جمله یدو، روزی و روزگاری آبادان، مامان، شیشلیک و غیره هم زمان با سراسر کشور در منطقه آزاد اروند به نمایش در خواهند آمد.

مردانی افزود: فیلم های جشنواره فجر طی دو سانس در ساعت ۱۵ و ۱۸ با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اکران می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در ۳ سینمای منطقه فیلم های جشنواره به نمایش در می آیند، گفت: در ۱۹ استان تنها در ۲سینما فیلم های سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران می شوند اما در منطقه آزاد اروند ۲ سینمای مهر و آزادی در آبادان و سینما نخل در خرمشهر این آثار را برای علاقه مندان به نمایش می گذارند.

رضا مردانی از دیگر ویژگی های این جشنواره را حضور پررنگ هنرمندان منطقه در بعضی از فیلم ها عنوان کرد و اذعان داشت: امسال عوامل چند فیلم جشنواره از جمله «تک تیرانداز»، «یدو»، «روزی و روزگاری آبادان» و … از اهالی منطقه آزاد اروند هستند که خود باعث جذابیت بیش از پیش این جشنواره شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو